This is title

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Officiis molestiae laboriosam numquam expedita ullam saepe ipsam, deserunt provident corporis, sit non accusamus maxime, magni nulla quasi iste ipsa architecto? Autem!

دسترسی به ویندوز ۸ می یابد

دسترسی به ویندوز ۸ می یابد

11 تیر1391

مایکروسافت دسترسی به نسخه پیش نمایش سیستم عامل ویندوز ۸ را در ۳۸ کشور دیگر جهان ممکن کرده تا برنامه نویسان و متخصصان آن را ارزیابی کنند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،این شرکت همچنین وعده داده که سیستم عامل ویندوز فون ۸ را در ۱۸۰ کشور جهان در دسترس کاربران قرار می دهد تا بتواند با سیستم عامل های رقیب مانند iOS و آندروید رقابت کند.

قرار است نسخه های نهایی هر دو سیستم عامل ویندوز فون ۸ و همین طور ویندوز ۸ اواخر سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار بگیرند.

مایکروسافت فهرستی تفصیلی از اسامی کشورهایی که قرار است به بازار آنلاین ویندوز ۸ و همین طور بازار برنامه های ویندوز فون ۸ دسترسی داشته باشند را اعلام کرده است. این شرکت به بهانه تحریم های آمریکا همواره از عرضه نسخه های رسمی ویندوز در ایران خودداری کرده است.

مایکروسافت به تقلید از اپل فروشگاه های آنلاینی را طراحی خواهد کرد که علاقمندان می توانند برنامه های مورد نظرشان را از این طریق بارگذاری و نصب کنند.