This is title

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Officiis molestiae laboriosam numquam expedita ullam saepe ipsam, deserunt provident corporis, sit non accusamus maxime, magni nulla quasi iste ipsa architecto? Autem!

وب سایت ها بیانگر شخصیت حقوقی صاحبانشان هستند.

وب سایت ها بیانگر شخصیت حقوقی صاحبانشان هستند.

22 مرداد1391

طراحی یک وب سایت بیشتر مربوط به صفحه گرافیکی و قالب اصلی آن می شود ، ولی در واقع پشت قالب گرافیکی یک وب سایت اصولی و هوشمند، دنیایی از کد و صفحات ریشه ای قرار دارد که وضعیت ظاهری و خواسته های کاربر را مدیریت می کند .

طراحی وب سایت و سایت ساز

 

طراحی وب سایت یک عبارت و یا یک اصطلاح جا افتاده در حوزه طراحی و اجرای وب سایت است که شاید بتوان گفت به اشتباه مصطلح شده است .

طراحی یک وب سایت در اصل مربوط به ابتدای اجرای هر وب سایت است. با توجه به تکنولوژی نرم افزاری که هم اکنون پیشرفت روزانه را طی می کند و همچنین ایجاد زبان های جدید برنامه نویسی و گرافیکی روی اینترنت ، دیگر اجرای یک پروژه وب سایت روی اینترنت فقط به طراحی آن تلقی نمی شود.

طراحی یک وب سایت بیشتر مربوط به صفحه پرافیکی و قالب اصلی آن می شود، ولی در واقع پشت قالب گرافیکی یک وب سایت اصولی و هوشمند،دنیایی از کد و صفحات ریشه ای قرار دارد که وضعیت ظاهری و خواسته های کاربر را مدیریت می کند. حضور این لایه پشتی که به صورت پنهانی فعالیت می کند و در خواست های مخاطب و کاربر یک وب سایت را به اجرا می رساند، همانطور که می تواند یک لایه امنیتی برای صاحبان وب سایت در نظر بگیرد، به همان میزان هم می تواند مورد دسترس هکرها و افرادی قرار گیرد که یا می خواهند با هدف دستیابی به اطلاعات یک وب سایت و یا با هدف تخریب اعتبار یک وب سایت به آن نفوذ کنند.

بنابر این در هنگام سفارش یک وب سایت باید علاوه بر زیبایی و ارزان بودن آن ( البته قیمت مناسب بهتر است )، به تیم اجرا کننده آن و همچنین امن بودن لایه های پشتی آن نیز توجه کرد.

همانطور که ذکر شد، یک وب سایت که می تواند بیانگر شخصیت حقوقی یک مجموعه و شرکت باشد، در صورت عدم دارا بودن سطح کیفی مناسب، می توند بار منفی برای آن مجموعه به همراه آورد. لذا بد نیست جهت داشتن یک وب سایت ، استفاده از سایت های آماده، قالبهای آماده و ارزان قیمت را فراموش کرد ، زیرا یک وب سایت آماده همانطور که از اسمش پیداست ، می توند در اختیار همگان قرار گیرد و افراد سودجو به راحتی توانایی نفوذ در اطلاعات ، استخراج آنها ، تخریب آنها و ..... را خواهند داشت.